...jest pusty
Strona głównaRegulaminDostawa Płatności Zwroty

Dostawa Płatności Zwroty

  •  Przedmioty zakupione w sklepie Maleko dostarczamy za pośrednictwem Kuriera DPD lub prywatnym transportem meblowym.
  • W przypadku wielogabarytowego i ciężkiego przedmiotu klient na miejscu zobowiązany jest do organizacji odpowiedniej ilości osób do pomocy w rozładunku i do wniesienia.
  • Każdy zakupiony przedmiot podlega profesjonalnemu zabezpieczeniu i zapakowaniu na czas transportu.
  • Towary powyżej kwoty 2000 zł dostarczamy bezpłatnie na terenie kraju do Państwa posesji.
    Do bezpłatnego transportu nie wlicza się wniesienia do budynku i montażu .

  • Istnieje możliwość wniesienia mebli przez pracowników naszej firmy, jednak jest to usługa dodatkowo płatna i ustalana indywidualnie z każdym klientem.
  • Czas dostawy różni się dla każdego przedmiotu.
  • Na stronie każdej oferty znajduje się informacja o czasie potrzebnym na przygotowanie zakupionego przedmiotu do wysyłki. Czas transportu zazwyczaj wynosi od 2 dni do ok.7 dni.
  • W przypadku transportu wykonywanego przez wynajętego kuriera meblowego, każdorazowo termin i godzina w przybliżeniu jest uzgadniania z klientem na kilka dni przed planowanym transportem.
  • Istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym ustaleniu terminu.
         Adres Magazynu Maleko
           Magazyn
         96-512 Młodzieszyn
          Juliopol 71

  • Formy płatności za pommocą, których realizowane są zakupy w sklepie Maleko to
                - przelewy 24
                - przelew bankowy (zwykły)
                - gotówka przy odbiorze.
            Wpłaty przyjmujemy na konto:
              Bank PeKao S.A.
             rachunek PL
  •            69 1240 1822 1111 0010 9688 6329
                  rachunek EURO 
              12 1240 1822 1978 0010 9688 6491
    Jeżeli jest to zakup podatkowy (firmowy) prosimy o niezwłoczne podanie NIP-u i danych Firmy na
    e-mail ksiegowosc@maleko.pl .
    Bez tych informacji nie będzie możliwe wystawienie faktury do paragonu
    .

  • Po dostarczeniu towaru klient zobowiązany jest do odbioru przedmiotu oraz podpisania protokołu zgodnego ze stanem faktycznym osobiście lub przez upoważnionego pełnomocnika.  Konieczne jest sprawdzenie przedmiotu w obecności kuriera i w razie uszkodzeń spisanie protokołu szkody. Brak takiego dokumentu jest podstawą do odrzucenia reklamacji przez sprzedawcę
Towar można zwrócić w terminie do 14 dni bez podania przyczyny pod warunkiem wypełnienia formularza odstąpienia od zakupu i dostarczenia towaru w nienaruszonym stanie do sprzedającego tj. Maleko Sp.Zoo,  96-512 Młodzieszyn ,Juliopol 71. 
  • Koszt transportu zwrotnego ponosi kupujący.
  •  Dział transportu tel. 789-436-094 lub e-mail biuro@maleko.pl




Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego działania strony. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? Polityka Cookies