• Przechowalnia 0
  • Strona głównaRegulaminDostawa Płatności Zwroty

    Dostawa Płatności Zwroty

    •  Przedmioty zakupione w sklepie maleko.pl dostarczamy za pośrednictwem Kuriera DPD, FeDex, UPS lub prywatnym transportem meblowym.
    • W przypadku wielogabarytowego i ciężkiego przedmiotu klient na miejscu zobowiązany jest do organizacji odpowiedniej ilości osób do pomocy w rozładunku i do wniesienia.
    • Każdy zakupiony przedmiot podlega profesjonalnemu zabezpieczeniu i zapakowaniu na czas transportu.
    • Towary powyżej kwoty 4000 zł dostarczamy bezpłatnie na terenie kraju do Państwa posesji.
      Do bezpłatnego transportu nie wlicza się wniesienia do budynku i montażu .

    • Istnieje możliwość wniesienia mebli przez pracowników naszej firmy, jednak jest to usługa dodatkowo płatna i ustalana indywidualnie z każdym klientem.
    • Czas dostawy różni się dla każdego przedmiotu.
    • Na stronie każdej oferty znajduje się informacja o czasie potrzebnym na przygotowanie zakupionego przedmiotu do wysyłki. Czas transportu zazwyczaj wynosi od 2 dni do ok.7 dni.
    • W przypadku transportu wykonywanego przez wynajętego kuriera meblowego, każdorazowo termin i godzina w przybliżeniu jest uzgadniania z klientem na kilka dni przed planowanym transportem.
    • Istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym ustaleniu terminu.
             Adres Magazynu
             96-512 Młodzieszyn
              Juliopol 71

    • Formy płatności za pomocą, których realizowane są zakupy w sklepie maleko.pl to
                    - przelewy 24
                    - przelew bankowy (zwykły)
                    - gotówka przy odbiorze.
                Wpłaty przyjmujemy na konto:
                  Bank PKO BP
                 rachunek PL
    •            10 1020 1185 0000 4102 0283 6518
                
      Jeżeli jest to zakup podatkowy (firmowy) prosimy o niezwłoczne podanie NIP-u i danych Firmy na
      e-mail sklep@maleko.pl .
      Bez tych informacji nie będzie możliwe wystawienie faktury do paragonu
      .

    • Po dostarczeniu towaru klient zobowiązany jest do odbioru przedmiotu oraz podpisania protokołu zgodnego ze stanem faktycznym osobiście lub przez upoważnionego pełnomocnika.  Konieczne jest sprawdzenie przedmiotu w obecności kuriera i w razie uszkodzeń spisanie protokołu szkody. Brak takiego dokumentu jest podstawą do odrzucenia reklamacji przez sprzedawcę
    Towar można zwrócić w terminie do 14 dni bez podania przyczyny pod warunkiem wypełnienia formularza odstąpienia od zakupu i dostarczenia towaru w nienaruszonym stanie do sprzedającego tj. Meble Projekt Krystyna Mikołajczyk,  96-512 Młodzieszyn ,Juliopol 71. 
    • Koszt transportu zwrotnego ponosi kupujący.
    •  Dział transportu tel. 789-436-094 lub e-mail biuro@maleko.pl




    Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego działania strony. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? Polityka Cookies 
    Czas wyświetlania strony: 0.046s